1. Organizatorami promocji są
a) AutoMapa Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
NIP: 5272309122
KRS: 0000135361
b) BP EUROPA SE Spółka Europejska Oddział w Polsce
ul. Jasnogórska 1,
31-358 Kraków
NIP 972-086-54-31
KRS 0000345546
2. Promocja trwa od 17.05.2021 r. do odwołania.
1. Obecny Użytkownik – to osoba, która w czasie trwania promocji posiada(ła) aktywną subskrypcję lub licencję na nawigację AutoMapa Polska lub AutoMapa Europa oraz ma aktywne konto w chmurze usług AutoMapy i Targeo: MapCloud.
2. Polecający – to Obecny Użytkownik, który wyśle link polecający i zaproszenie do instalacji AutoMapy osobie z grona swoich znajomych
3. Zaproszony – to osoba, która posiada telefon z systemem Android i otrzymała zaproszenie do instalacji AutoMapy oraz link polecający od Obecnego Użytkownika. Po zainstalowaniu i utworzeniu konta w MapCloud, czyli po aktywacji linka promocyjnego, Zaproszony otrzymuje status Nowego Użytkownika o ile nie jest Obecnym Użytkownikiem;
4. Nowy Użytkownik – to osoba, która po raz pierwszy zainstalowała na swoim telefonie aplikację z poleconego linka oraz założyła nowe konto MapCloud na swój adres email, którego używa jednocześnie w AutoMapie.
5. Link polecający i zaproszenie – to wiadomość wysłana z aplikacji AutoMapa przez Obecnego Użytkownika do osób z grona jego znajomych. Wiadomość zawiera zaproszenie do instalacji aplikacji oraz promocyjny link (dla urządzeń z systemem Android), z którego należy skorzystać.
6. Polecenia dokonuje się z aplikacji AutoMapa. Linki i zaproszenia tworzone są automatycznie (dla zalogowanych w MapCloud Obecnych Użytkowników).
7. Aby wysłać zaproszenie, należy uruchomić aplikację AutoMapa, zalogować się do MapCloud, wejść w Koło zębate na dole okna aplikacji -> wybrać pole „Poleć AutoMapę” ->kliknąć „Poleć” -> udostępniając wybranej osobie link z zaproszeniem do programu.
8. Kawiarnia BP – stacja benzynowa marki BP z ofertą Wild Bean Cafe na terenie Polski.
9. Kawa – Polecający i Nowy Użytkownik mogą odebrać w Kawiarni BP dużą standardową kawę Wild Bean Caffe (z promocji wyłączone są napoje sezonowe oraz specjalności).
1. Udział w promocji, jako polecający, może wziąć każdy Obecny Użytkownik.
2. Aby wziąć udział w promocji, należy polecić nawigację swoim znajomym, którzy nie są jeszcze klientami AutoMapa lub zainstalować aplikację AutoMapa korzystając z promocyjnego linka otrzymanego od znajomego.
3. Obecny Użytkownik może wysłać dowolną liczbę poleceń nawigacji.
4. Linki polecające działają tylko na urządzeniach z systemem Android.
1. Każdy Nowy Użytkownik otrzymuje dostęp (na system Android) do nawigacji AutoMapa Polska, na 30 dni za darmo, bez żadnych dalszych zobowiązań.
2. Gdy pierwsza z zaproszonych osób (z puli zaproszeń Obecnego Użytkownika) zainstaluje AutoMapę i przejedzie pierwszą trasę z nawigacją (minimum 10 km), Obecny Użytkownik otrzyma w prezencie kod upoważniający do bezpłatnego odbioru dużej, standardowej kawy z oferty Wild Bean Cafe w wybranej Kawiarni BP.
3. Gdy Nowy Użytkownik przejedzie pierwsze 100 km z włączoną nawigacją AutoMapa, także otrzyma kod upoważniający do bezpłatnego odbioru dużej, standardowej kawy z oferty Wild Bean Cafe w wybranej Kawiarni BP.
4. Kod należy pobrać w aplikacji jeden raz, w Kawiarni BP i pokazać go sprzedawcy przy kasie. Kod wyświetlony zostanie w aplikacji AutoMapa jednorazowo.
5. Każdy użytkownik ma 30 dni na realizację kodu.
1. Wszelkie spory i roszczenia związane z Promocją rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby AutoMapa.
2. Treść Regulaminu będzie udostępniona wszystkim zainteresowanym w Okresie trwania Promocji pod adresem: https://regulamin.automapa.pl/kawanabp.
3. Reklamacje związane z przebiegiem Promocji, które zawierają, co najmniej imię, nazwisko i adres do korespondencji Uczestnika składającego reklamację, jak również opis podstaw reklamacji można składać w formie pisemnej na adres Organizatorów lub na adres mailowy Działu Wsparcia AutoMapy: pomoc@automapa.pl z dopiskiem w temacie maila: Reklamacja dot. promocji „Poleć nawigację AutoMapa i zgarnij kawę na BP”. Organizator wyśle odpowiedź na adres podany przez Uczestnika w reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty wpływu reklamacji.